Regulamin witryny

Regulamin serwisu internetowego www.vivro.pl

§1 Postanowienia ogólne

  1. Serwis internetowy vivro.pl jest stroną prezentującą ofertę firmy LR Health&Beauty. W oparciu o umowę agencyjną zawartą między LR Health&Beauty z siedzibą w Katowicach, przy ul. Hutniczej 6 a firmą vivro.pl Beata Tomaszewska z siedzibą w Łomiankach, przy ul. Warszawskiej 98 lok 2, serwis realizuje czynności pośrednictwa polegające na prezentacji, doradztwie i zawieraniu umów sprzedaży produktów LR Health&Beauty z klientami końcowymi.

  2. Ilekroć w regulaminie pojawią się wskazane poniżej pojęcia, należy rozumieć je zgodnie z definicjami:

Klient – użytkownik serwisu internetowego składający zamówienie na określony towar oraz dokonujący jednorazowej rejestracji.

Użytkownik – osoba, która korzysta z Serwisu za pośrednictwem sieci Internet bez konieczności spełnienia jakichkolwiek formalności, w szczególności nie jest zobowiązana rejestracji w Serwisie.

Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

Producent - LR Health & Beauty Systems, Kruppstraße 55, 59227 Ahlen, Niemcy.

Towar – przedmiot oferowany do sprzedaży za pośrednictwem serwisu internetowego na zasadach dropshippingu, dostarczany przez bezpośredniego przedstawiciela i jedynego dystrybutora produktów LR Health & Beauty Systems w Polsce Firmę LR Health & Beauty Systems Sp. z o.o.

Usługodawca – właściciel Serwisu (stosowane zamiennie)

Sprzedawca - oznacza firmę LR Health & Beauty sp. z o.o., z siedzibą w Katowicach przy ul. Hutniczej 6, 40-241 Katowice, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego w ramach Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy KatowiceWschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000203244, NIP: 9542474874, REGON: 278219183

§2 Zasady korzystania z serwisu internetowego

1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z Regulaminem, obowiązującym prawem, ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet oraz celami utworzenia Serwisu, a w szczególności w sposób nienaruszający praw osób trzecich oraz praw i interesów właściciela Serwisu.

2. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością systemu serwisu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta i Użytkownika.

3. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:

  • korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania oraz urządzeń;
  • niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub/i umieszczanie w ramach Serwisu niezamówionej informacji handlowej (tzw. spam); kilkukrotne rejestrowanie się w Serwisie w tym samym czasie; podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych mających na celu kopiowanie, przejęcie bądź wejście posiadanie w kopi systemu;
  • korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych Użytkowników, Klientów oraz dla Usługodawcy, z poszanowaniem ich dóbr osobistych i wszelkich przysługujących im praw, w tym majątkowych;
  • korzystania z wszelkich materiałów zamieszczonych w Serwisie jedynie w zakresie dozwolonego użytku. Wykorzystywanie materiałów w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej zgody udzielonej przez uprawnioną przez Usługodawcę osobę.
  1. W przypadku stwierdzenia, że Użytkownik dopuszcza się niedozwolonych działań opisanych w ust. 2 powyżej, właściciel serwisu www.vivro.pl może niezwłocznie podjąć wszelkie działania prowadzące do uzyskania zadośćuczynienia, odszkodowania oraz naprawienia przez Użytkownika poniesionej w tym związku szkody.

§ 3 Rejestracja Konta Partnera LR

1. Serwis w celu utworzenia indywidualnego konta Klienta na platformie internetowej Sprzedawcy udostępnia:

a) link do samodzielnej Rejestracji on-line na Platformie Internetowej Sprzedawcy

b) formularz danych wymaganych w procesie Rejestracji na Platformie Internetowej Sprzedawcy wraz z listą produktów pierwszego zamówienia

3. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Serwis na Stronie Internetowej Sprzedawcy lub przesłać za pośrednictwem Serwisu zestawienie produktów pierwszego zamówienia wraz z wypełnionym formularzem rejestracyjnym.

4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

5. W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Serwis wyraźnie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Serwisowi lub przewidywanych odbiorcach tych danych.

6. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie warunkuje możliwości zawarcia z Serwisem umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Serwisowi stosownego oświadczenia Klienta. Oświadczenie może zostać przykładowo przesłane na adres Serwisu za pośrednictwem poczty elektronicznej.

7. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji.

§ 4 Lista produktów do zamówienia

1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Serwisu nie stanowią oferty Serwisu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.

2. Klient może składać zamówienia na Platformie Internetowej Sprzedawcy przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

3. Klient może składać listę produktów do zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej Serwisu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

4. Klient kompletuje swoją listę zakupów poprzez wybór polecenia: DODAJ DO LISTY znajdującym się przy każdym produkcie. TWOJA LISTA obejmuje wszystkie produkty, które Klient chce zamówić w procesie aktywacji konta w Programie Partnerskim. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.

5. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.

6. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.

7. Następnie, po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §4 ust. 4 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

8. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta.

§5 Realizacja zamówień

1. Zakup określonego towaru odbywa się po cenach podanych na stronie serwisu, które są cenami podanymi w złotych polskich i są cenami brutto – zawierającymi podatek VAT. Wiążącymi cenami są aktualnie obowiązujące ceny hurtowe (ceny dystrybucji Producenta).

2. Do wartości zamawianych produktów należy doliczyć koszt przesyłki oraz jednorazową opłatę rejestracyjną w wysokości 19 zł. W ramach tej opłaty Klient otrzymuje wraz z pierwszą przesyłką katalog z pełną gamą produktową, cennik oraz firmowy.

3. Rejestracja do Programu Partnerskiego uprawnia od pierwszego zakupu przez kolejne 12 miesięcy produktów Producenta i w jego cenach, przy czym brak jest obowiązku dokonywania regularnych zakupów i w kwocie minimalnej. Każdy kolejny zakup dowolnego produkt za dowolną kwotę utrzymuje obniżone ceny na kolejne 12 miesięcy od daty ostatniego zakupu. Kolejne zakupy Klient dokonuje już bezpośrednio w witrynie Sprzedawcy: www.shop.lrworld.com

4. Wszystkie towary oferowane w serwisie internetowym vivro.pl są towarami dostępnymi u jedynego przedstawiciela Producenta i wyłącznego importera i dostawcy na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, firmę LR Health & Beauty Systems Sp. z o. o. z siedzibą w 40-241 Katowice, przy ul. Hutniczej 6 .

5. W wyjątkowych sytuacjach braków magazynowych może zdarzyć się, że zamówiony towar nie będzie dostępny i mogą wystąpić opóźnienia w realizacji oraz dostawie. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia na adres e-mail lub telefonicznie. W powyższym wypadku firma LR Health & Beauty Systems może dostarczyć towar partiami lub w późniejszym terminie.

6. Dostawy towaru realizowane są jedynie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.

7. Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie (opcja odbioru przesyłki za pobraniem) a przy wartości zamówienia powyżej kwoty 2 400 zł. z chwilą zaksięgowania środków pieniężnych na koncie LR Health & Beauty Systems Sp. z o. o. z siedzibą w 40-241 Katowice, przy ul. Hutniczej 6. W tej ostatniej sytuacji przedpłaty należy dokonać na konto bankowe: Bank Pekao S.A. 07 1240 1330 1111 0010 6351 8327

8. Przedpłaty, o której mowa w punkcie powyżej należy dokonać dopiero po potwierdzeniu zamówienia i kwoty do zapłaty oraz numeru faktury wystawionej przez LR Health & Beauty Systems, jednak nie później niż w terminie 3 dni od otrzymania takiego potwierdzenia. Dokonując płatności przelewem, w tytule przelewu należy wpisać podany numer faktury/zamówienia.

9. Przewidywany okres realizacji zamówienia obejmuje okres liczony w dniach roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty do momentu pierwszej próby doręczenia przesyłki na adres wskazany przez Klienta.

10. Czas realizacji zamówienia obejmuje okres jego przygotowania oraz czas potrzebny na jego dostawę. Jest to okres do 4 dni roboczych plus czas przewidziany na dostawę przez DPD.

11. W szczególnych sytuacjach okres realizacji zamówienia może być dłuższy niż 7 dni roboczych, o czym Klient zostanie poinformowany za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie.

12. Ponowna wysyłka nieodebranej przesyłki jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy zwrot paczki był spowodowany błędem leżącym po stronie firmy LR Health & Beauty Systems (np. zły adres dostawy przy realizacji zamówienia), a Klient niezwłocznie poinformuje (w ciągu 24 godzin od dostarczenia wiadomości o zwrocie), że chciałby ponownie otrzymać tę przesyłkę. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta, jeżeli paczka wróci do nadawcy, następuje automatyczna likwidacja zamówienia.

13. Brak jest możliwości ustalenia dokładnej godziny dostawy przesyłki pod adres wskazany w zamówieniu. W dniu nadania przesyłki przez LR Health & Beauty Systems Klient otrzyma wiadomość mailową od DPD z informacją o nadaniu paczki oraz numerze przesyłki. W dniu doręczenia natomiast Klient powinien otrzymać kolejną wiadomość SMS z numerem kontaktowym do kuriera doręczającego, pracownika DPD. Istnieje możliwość monitorowania statusu przesyłki w transporcie po wpisaniu numeru swojej przesyłki na dedykowanej stronie DPD.

§6 Formy płatności i koszty dostawy

1. Zamówienia na wysyłkę realizowane są przez DPD.

2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przy odbiorze za zamówienia do wartości nie przekraczające kwoty 2 400 zł. Dla wartości zamówienia przekraczającego tę kwotę wymagana jest przedpłata na konto bankowe LR Health & Beauty Systems.

3. Zamówiony towar można opłacić w formie przelewu na konto, po otrzymaniu potwierdzenia złożonego zamówienia. W przypadku nieopłacenia zamówienia w terminie 3 dni od daty potwierdzenia jego przyjęcia przez LR Health & Beauty Systems, zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

4. Koszt dostawy kurierskiej DPD wynoszący 13,90 zł. ponosi Klient. Zamówienia od 620 zł brutto wysyłane są bezpłatnie.

§7 Odstąpienie od umowy

1. Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827)). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres mailowy LR Health & Beauty Systems: zamowienia@LRworld.com lub pisemnie na adres ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice.

2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

3. Dokonując zwrotu towaru Klient zobowiązany jest do uprzedniego powiadomienia LR Health & Beauty Systems o tym fakcie. W celu dokonania zwrotu produktu LR wraz z zwracanym towarem należy wypełnić i przesłać na adres LR Health & Beauty Systems Sp. z o.o. ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice dostarczony wraz z przesyłką Formularz Zwrotu/Reklamacji lub przesłać na wskazany powyżej adres pismo z nr faktury, przyczyna zwrotu i informacją o treści zadania (oczekiwaniach).

4. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

5. W przypadku odstąpienia od umowy powiadomienia LR Health & Beauty Systems nie ponosi kosztu odesłania towaru.

6. W przypadku odstąpienia od umowy LR Health & Beauty Systems zwraca Klientowi koszt zakupu towaru, poza kosztem dostawy i opłaty rejestracyjnej. Zwrot kosztów zakupu następuje za pośrednictwem przelewu elektronicznego, na wskazane przez Klienta konto bankowe.

§8 Procedura reklamacji

1. Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Klient może:

złożyć wniosek o obniżenie ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że LR Health & Beauty Systems niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna;

żądać wymiany rzeczy na wolne od wad albo usunięcia wady. LR Health & Beauty Systems jest zobowiązany wymienić wadliwą rzecz na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

2. Reklamacje należy składać pisemnie na adres LR Health & Beauty Systems ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice. Przed przesłaniem reklamowanego towaru Klient zobowiązany jest do uprzedniego powiadomienia LR Health & Beauty Systems o tym fakcie.

3. Składając reklamację należy dostarczyć do LR Health & Beauty Systems reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym.

4. Reklamacje dokonywane będę na adres LR Health & Beauty Systems ul. Hutnicza 6, 40-241 Katowice.

5. Reklamacje rozpatruje się zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurą reklamacyjną LR. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta LR Health & Beauty Systems wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego towaru. W przypadku reklamacji związanej z wada produktu, zwrot dokonywany jest na koszt LR Health & Beauty Systems.

§9 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów w związku z rejestracją i zamówieniami jest LR Health & Beauty Systems Sp. z o.o. z siedzibą 40-241 Katowice, ul. Hutnicza 6.

2. LR Health & Beauty Systems Sp. z o.o. w formie oświadczenia o ochronie danych (RODO) informuje Użytkowników o tym, w jaki sposób w ramach stosunków handlowych przetwarzane są i wykorzystane dane osobowe Klientów. LR Health & Beauty Systems Sp. z o.o. spełnia wymogi wynikające z przepisów unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 o Ochronie Danych Osobowych.

3. Klient dokonując rejestracji i zakupów wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez LR Health & Beauty Systems danych osobowych podanych w formularzu w procesie rejestracji Klienta na stronach Serwisu.

4. Dane osobowe wykorzystywane są w celu aktywacji konta w Programie Partnerski oraz realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym pozyskiwane są przez Vivro.pl na rzecz Sprzedawcy oraz przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta.

5. Dane są przekazywane dobrowolnie. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia i bycia zapomnianym.

 

§10 Postanowienia końcowe

1. Właściciel Serwisu zastrzega, że Serwis oraz wszelkie zawarte w nim materiały i informacje, a w szczególności teksty, rozwiązania nawigacyjne, wybór i układ prezentowych w Serwisie treści, logotyp, wybrane elementy graficzne, interaktywne aplikacje, materiały audio i video stanowią przedmiot praw wyłącznych, chyba, że zaznaczono inaczej.

2. Użytkownicy Serwisu mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na jednej ze stron Serwisu, w formie która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie. Właściciel serwisu internetowego www.vivro.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu.

3. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.

4. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U.2014.101 j.t. ze zm.).

5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w asortymencie, cenach w katalogu i cenniku, opłatach za przesyłkę itp. w dowolnym momencie, jednakże zmiany te nie mają zastosowania do zamówień złożonych przed ich wprowadzeniem.

6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy polskiego prawa.

 

Stan prawny: na dzień 01.05.2020 r.